<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d1360041426873233189\x26blogName\x3dFaa+Stories\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://faarxh.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://faarxh.blogspot.com/\x26vt\x3d-7495476999016783079', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>


Kurela Cinta Ini Bertamu
November 21, 2011 5:02 PM



kayy , rasanya lama kot tak update blog . act semenjak nie , aku dah malas online Fb and a little bit malas nak update blog , cos now aku dah fall in love with novel .  hoho

tengok tajuk tuu , tu novel pertama aku baca , dalam masa 2 hari aku dah katam baca novel yang mengandungi 721 muka surat . HOHO . dan bila aku baca nie berderai air mata aku , hihi . sedih cerita die , aku ni dah la cepat terasa . HAHAH . samapai bengkak lah mata aku baca novel nie .

sinopsis :-

kurela cinta ini bertamu.. hidup ini banyak sangat rahsia sehingga kadang-2 kita tak jangka orang yang selalu kita jumpa , terlanggar bahu dengan kita itulah jodoh kita . Eh, macam-macam adakan ? Qistina Balqish gadis biasa ,hidup sederhana , susah untuk jatuh cinta. Namun, sekali dia bercinta , selamanya tetap cintanya. Berbeza dengan Daniel Muaz, cintanya murah sehingga kepada semua yang ditemuinya ingin diberi segalanya rasa yang ada,Modalnya mudah. Wang kedudukan dan raut wajah.

Pertemuan yang tak diduga telah mewujudkan sebuah ikatan yang rumit, masing-masing masih belum bersedia dengan rasa dan beban yang perlu dibalas, namun terlanjur dengan perbuatan , selamanya terikat dengan sebuah ikatan melainkan lafaz cerai yang diberikan. Namun, nikah cerai bukan mainan, banyak maruah yang perlu dijaga. Masing-masing semua salah, rumit dan arghh pening kepala !

Qistina Balqish : Arghh... tanya pada hai,hati kata tak tahu.Namun, kau tak kulihat sehari, jiwa sudah berlagu rindu, bagaimana ? Apakah yang perlu kubuat demi mempertahankan mahligai ini ? Sedangkan ada benih yang kian bercambah di dalam rahimku.

Daniel Muaz : Huh, kenapalah sikap kau selalu menduga sabarku ? Kau ingat aku ni kejam sangat ke sampai gelaran itu kau berikan ? Kau tak cantik , kau bukan wanita idamanku...tapi aku dah mula angaukan kau , Qish!

Haizam : Kenapa baru sekarang kusedar yang kau ku cintai ?Bolehkah kita bersama ?Aku sanggup menunggu seberapa lama pun demi cinta ini.

Yasmin : Aku perempuan... aku faham renungan matanya, aku tahu erti pandangan itu. Kenapa kau tak mahu percaya sayangku ????

Biarlah masa menentukan tapi bukanlah bahagia itu perlu dicipta, bukannya datang bergolek sebegitu saja.

kayy , tu sinopsis novel tu . maybe ada yang dah baca novel , and maybe ada yang belum baca novel nie , so sapa yang tak baca lagi , aku sarankan korang baca kayyy . best cerita dia . now aku keep going baca My Love PLAYGIRL . 

btw , sabtu malam harituhh , aku tengok wayang dengan cousin aku . okay aku tengok cerita 'Shark Night*"
best lah jugak . aku tengok midnight . habis pukul 1.05 macam tu lah . now tengah tunggu cerita Twillight Breaking Dawn Part 1 . Khamis nie baru keluar cerita tuu , tak sabar-sabar pulak aku nak tengok . hihi .

kayy lah , nak sambung baca novel . kayy thanks read . bye . Assalamualaikum :)

with  , 
nur farah irwani




« »